Un concept nou, o promoție mai dinamică

Un concept nou, o promoție mai dinamică

Noul Citroën C4 Cactus a fost atracția principală a campaniei promoționale TOTAL. Un premiu atrăgător pentru a seduce tânăra generație.

Total Quatz Citroen

 

Chiar dacă ultimul studiu de piață arată că gradul de recunoaștere a mărcii TOTAL este în creștere, TOTAL România consideră că tinerii cu vârsta între 18 și 30 de ani, reprezintă un segment care trebuie vizat mai des. Tocmai de aceea, noua noastră campanie promoțională s-a concentrat mai ales pe mediul online. Ea a început pe site-urile www.totalquartz.ro și www.total.com.ro și a fost sprijinită pe mass media off-line.

TOTAL Race game a fost jucat de 15.000 de ori

Pentru această campanie, am ales canale de comunicare moderne și adaptate modului de viață al tinerilor: Youtube, Google search, Google Display, Facebook, Rețeaua de știri locale, regionale și internaționale, precum și site-urile www.GSP.ro și www.Automarket.ro. În mai puțin de două luni, marca noastră a apărut mai mult de 47 de milioane de ori pe Internet. Numai grație rețelei de socializare Facebook, traficul pe site-ul www.totalquartz.ro a crescut cu o treime. În fiecare zi, 4 bidoane TOTAL Quartz INEO de 5 litri au fost câștigate prin intermediul jocului TOTAL Race game. Utilizatorii s-au aventurat de peste 15.000 de ori în cursă de pe site-ul nostru.

Un singur norocos are mașină nouă

S-au putut înscrie în concurs toți clienții TOTAL care au achiziționat la preț redus uleiuri TOTAL Quartz de 5 litri sau 4 litri în perioada 20 octombrie și 8 decembrie 2014. Cumpărătorii au trebuit să își creeze un profil pe site-ul campaniei și să introducă acolo codul promoției de pe ambalaj. Marele premiu s-a acordat în urma unei trageri la sorți care a avut loc pe 19 decembrie. Evenimentul a fost organizat special în showroom-ul Citroën din Șoseaua Pipera, București. Marele norocos a fost Nicolae Lupsescu, un tânăr preot din Timișoara în vârstă de 28 de ani. El s-a întors acasă cu primul Citroën-ul C4 Cactus de culoare roșie din țară. Trei alți participanți au câștigat câte un telefon Nokia Lumia 930.