2015, anul pe care l-am așteptat!

2015, anul pe care l-am așteptat?

Editorial

Dragi colegi,

Sfârșitul de an este, ca de obicei, foarte aglomerat. Înainte de sărbătorile de Crăciun, toată lumea vrea să își finalizeze rapoartele, proiectele sau bilanțurile și să plece acasă fără griji. 2015 a fost un an plin de proiecte și evenimente majore, dar a fost mai ales un an pozitiv pentru TOTAL Romania. Probabil că și voi ați simțit, după mai mulți ani dificili, că ne regăsim în sfârșit echilibrul.

În ceea ce privește vânzările, am înregistrat realizări semnificative în comparație cu 2014. Cu toate că am încheiat primul an așa cum ne-am dorit, trebuie să amintim că primul semestru a fost mai degrabă dezamăgitor.

În ceea ce privește investițiile, noua linie de ambalare instalată în septembrie a îmbunătățit performanțele și le-a facilitat munca tehnicienilor. Această nouă capacitate de producție ne va permite să răspundem la o cerere mai mare pe ambalaje mici și să dezvoltăm în continuare vânzările noastre pe export în 2016. Investițiile realizate la depozitul de la Ozun, au permis să ajungem la standarde acceptabile, să funcționăm în siguranță și să ne îmbunătățim performanțele.

TOTAL Romania și-a sărbătorit în acest an a 10-a aniversare. În septembrie, am primit în Brașov peste 150 de clienți și parteneri, printre care și invitații de onoare, Philippe Charleux și Jean-Louis Bonenfant. Acest eveniment remarcabil ne-a făcut mai bine cunoscuți prin profesionalismul și angajamentul pentru calitate de care am dat dovadă clienților noștri. A avut o acoperire lăudabilă în mass-media locale și în presa de specialitate, fiind o primă experiență de PR pentru TOTAL Romania.

Cele două campaniile de marketing au adus, de asemenea, multă vizibilitate mărcii TOTAL. Campania TV din primăvară, cu noul Quartz Robot, și campania digitală din toamnă, comunicată masiv prin radio, au avut ecouri mari. Un nou sondaj de notorietate este în curs și ne va da, cu siguranță, o imagine bună a progresului nostru.

Rapoartele financiare arată rezultate operaționale bune pentru anul 2015, dar încă insuficiente. Mai trebuie să ne îmbunătățim profitabilitatea. Dar pas cu pas, ne pregătim să ne atingem obiectivele. 2016 ar trebui să fie un an cu aceeași dinamică și pentru a atinge acest obiectiv mă bazez pe fiecare dintre voi.

Aș dori să fiți mândri de munca voastră și să vă bucurați de o vacanță odihnitoare, într-o atmosferă caldă, cu cei dragi. Știu cât de importantă este aceasta pentru voi. Toate cele bune pentru sărbătorile de Crăciun și un an nou fericit pentru voi și familiile voastre!

Franck Haëttel

Managing Director