Robotul Quartz, văzut de 7 milioane de oameni pe Internet

Robotul Quartz, văzut de 7 milioane de oameni pe Internet

Robotul

După campania TV din vară, Robotul Quartz a invadat Internet-ul și radio-urile din România cu ocazia concursului organizat de TOTAL, care a avut ca mare premiu un Nissan Qashqai.

Numită “Total Quartz premiază dorința de performanță”, campania s-a desfășurat în perioada 5 octombrie - 13 noiembrie. Mai mult de 7,3 milioane de oameni au văzut campania noastră pe Internet de 68.209.443 de ori. Altfel spus, fiecare persoană (dintre cele 7,3 mil.) a vizualizat un material dedicat campaniei de cel puțin 9 ori. Pe site-ul concursului, www.totalquartz.ro, am înregistrat un număr de 111.116 click-uri, 72.977 de sesiuni active și 191.968 de vizualizări ale conținutului acestuia.

Canalele digitale care au performat cel mai bine au fost: Google (Display Network + Search), Facebook Ads and Song (Native Ads Network), Gameloft Mobile Games (bannere web speciale), Mediafax.ro, Autovit.ro (bannere standard), Yahoo, Song (Native Ads Network), Facebook (native ads), stirileprotv.ro.

În ceea ce privește radio-ul, cel de-al doilea mediu major de promovare, difuzările au avut ca scop promovarea concursului în sine, și în același timp promovarea brandului. Am fost prezenți la nivel național, pe staţiile Kiss FM, Magic FM și Rock FM, posturi cu o audiență complementară, ceea ce ne-a creat posibilitatea să atingem un target cât mai larg (bărbaţi, 18-55 ani, posesori de mașină, care iau decizia de cumpărare). În total au fost difuzate 1450 de spoturi, distribuite astfel: Kiss FM - 580 difuzări, Magic FM - 580 difuzări, Rock FM - 290 difuzări.

Concursul s-a derulat pe două niveluri. În primul caz, participantul a fost condiționat să cumpere un produs TOTAL Quartz participant la promoție pentru a se putea înscrie și a lua parte la tragere la sorți de pe 17 noiembrie, care a avut ca premii un automobil Nissan Qashqai și trei tablete iPad Mini. Am înregistrat 3.894 înscrieri, dintre care 92% au fost efectuate prin SMS și 8% prin intermediul formularului de pe site. Al doilea nivel al concursului s-a prezentat sub forma unui quiz care se putea juca direct de pe site, fără alte obligații. Aici a fost atras un număr total de înscrieri de 2.733 și s-a oferit 200 de produse TOTAL Quartz.

Nu ne-am uitat nici partenerii de business. Prin urmare, am premiat cu câte o tabletă iPad Mini şi magazinele care au vândut cele patru produse câștigătoare, dorind astfel să răsplătim implicarea lor în acțiunile Departamentului nostru Comercial. Distribuitorii au fost de asemenea motivați printr-o ofertă special creată de echipa comercială și o mulțime de materiale promoţionale au fost distribuite către punctele de vânzare.

Luiza Popa

Director de Marketing și Comunicare