În 2015, ne creștem cota de piață

În 2015, ne creștem cota de piață

Dragi colegi,

 
Mă bucur să vă regăsesc în această a doua ediție a newsletterului nostru. Numeroase proiecte sunt prezentate în acest număr. Vorbim, în mod special, despre creșterea vânzărilor, despre promovarea eficientă a produselor noastre și despre eforturile pe care le depunem pentru a îmbunătăți livrarea către clienți.
 

În altă ordine de idei, ce alte lucruri importante s-au mai întâmplat în 2014?

Gama noastră de produse Lubrifin a continuat să piardă teren în fața concurenților, având în vedere prețurile extrem de mici pe care aceștia le practică și care depășesc deja niște limite la care noi nu dorim să ajungem.
 
La polul opus, vânzările au crescut pentru mărcile Total și Elf, eforturile noastre începând să dea roade. Însă, din păcate, aceste rezultate sunt insuficiente pentru a ne respecta bugetul și pentru a putea acoperi pierderile cauzate de Lubrifin.
 
În 2015, scopul nostru este să ne consolidăm poziția pe piața românească și să ducem mai departe ceea ce s-a reușit în 2014. Pașii de urmat sunt deja bine definiți. Mai rămâne doar să ne respectăm angajamentele.
 
O analiză similară se poate face și pentru segmentele bitum și fluide speciale. Vânzările au fost în creștere anul acesta, dar e nevoie de noi stimuli și de o poziționare mai bună pe piață.
 
Așadar, nu sunt schimbări majore în strategia noastră, obiectivele clare pentru 2015 fiind să câștigăm cotă de piață și să ne îmbunătățim serviciile către clienți.
 
2014 a fost un an cu multă muncă, dar și cu multe proiecte reușite. Iar 2015 se anunță promițător! Sper și îmi doresc să ne aducă tuturor provocări interesante și bucurie în ceea ce facem, pentru că, până la urmă, asta este ceea ce ne motivează să mergem mai departe.
 
Închei prin a vă ura dumneavoastră și familiilor dumneavoastră un Crăciun fericit și un An Nou reușit! Profitați de o binemeritată vacanță de sfârșit de an cu prietenii și cei dragi.
 

Franck Haëttel