Târgurile de specialitate ne-au adus vizibilitate

TOTAL capătă vizibilitate prin târgurile naționale

TOTAL  
 
TOTAL Romania a participat la două târguri anul acesta: primul, în București, și al doilea, în Târgu Mureș. A fost ocazia să ne promovăm marca și să creștem vânzările.
 
Primul târg, Construct Expo, a avut loc la Romexpo, principalul centru de expoziție din capitală, între 26 și 29 martie. Aceasta întâlnire națională, bine cunoscută în lumea construcțiilor și a utilajelor, adună de 22 de ani cei mai buni profesioniști din domeniu. TOTAL Romania a participat  pentru a doua oară și a instalat un stand spațios și modern fix în fața intrării principale. O zonă specială a fost amenajată pentru un joc de fotbal interactiv unde s-au jucat mulți copii (și adulți!). Restul standului a fost dedicat întâlnirilor cu potențialii noștri clienți. Aceștia din urmă au fost primiți și consiliați de cei mai buni specialiști ai companiei în bitum, lubrifianți și fluide speciale. „Anul acesta, târgul s-a adresat mai degrabă clienților individuali, nu industriali. Avantajul a fost că marca TOTAL a câștigat vizibilitate”, ne spune Iulian Guțu, manager pe segmentul Bitum.
 
Celalalt târg la care am participat a fost puțin diferit. În primul rând, a avut loc într-un oraș mai mic, Târgu Mureș. În al doilea rând, a fost organizat de către unul dintre cei mai importanti distribuitori TOTAL in România, Materom. Prima ediție, din 24 și 25 aprilie, a adunat 30 producători renumiți din domeniul auto, printre care și TOTAL Romania. În jur de trei mii de participanți, atât proprietari de magazine auto, cât și de service-uri, au răspuns invitației organizatorilor. Echipa TOTAL le-a oferit profesioniștilor interesați toate detaliile tehnice despre uleiurile noastre de motor. Iar aceștia au fost deschiși către noi informații. „Oamenii încă asociază marca noastră cu Peugeot și Citroën și a fost ocazia să prezentăm toată gama de uleiuri, inclusiv pentru celelalte mărci. Vânzările noastre pe acest segment au crescut în luna respectivă cu 1.500 de litri, în comparație cu o lună obișnuită”, confirmă Alin Bujor, reprezentantul de vânzări pentru județul Cluj. Ne dorim să susținem aceste rezultate încurajatoare.