TOTAL Romania alături de suporterii Euro 2016

TOTAL Romania alături de suporterii Euro 2016

Header TOTAL fotbal

Începând cu data de 6 iunie 2016 şi timp de 6 săptămâni, adică pe toată durata Campionatului European de fotbal din Franța, 15.000 de bidoane de ulei TOTAL Quartz au fost însoţite de premii pentru pasionaţii de fotbal.

Produsele din campanie, tricouri şi puzzle-uri, au fost apreciate de clienţii noştri şi au dispărut rapid de pe rafturile magazinelor. În aceeaşi perioadă, spoturile noastre de promovare au putut fi ascultate pe trei posturi de radio cu acoperire naţională şi vizionate pe 13 canale de televiziune. Spotul TV a fost difuzat de peste 3,480 de ori, iar jumătate dintre difuzări au avut poziţionare premium, care în mod normal are o suprataxă între 20% şi 50% din preţul standard al unui spot. Datorită eforturilor depuse de echipa Havas Media, acest cost suplimentar nu a existat şi am reuşit să ne încadrăm în buget. De asemenea, şi ceilalţi indicatori ai campaniei au fost la înălţime. Astfel, 78,9% din audienţa ţintită (bărbați între 25 şi 50 ani) a vizionat spotul cel puţin o dată şi peste 62,6% a vizionat spotul de cel puţin trei ori. TRP-ul obținut a fost cu 2%  peste cel planificat.

Posturile radio Magic FM (445 difuzări), Rock FM (270 difuzări) şi Kiss FM (490 difuzări) au susţinut campania noastră. Valoarea de piaţă a celor 1.205 difuzări radio depăşeşte suma de 450.000 €, însă TOTAL a obţinut acest număr de difuzări la nivel naţional cu un discount imbatabil, grație negocierilor purtate de către Departamentul de Marketing şi Comunicare.

Pe teren, campania s-a bucurat de succes în cadrul supermarketurilor Cora, Carrefour, Dedeman, Metro şi Selgros, unele dintre acestea acordându-ne chiar posibilitatea de a apărea în revistele lor de promovare sau de a fi expuşi în locuri privilegiate. De asemenea, campania a fost promovată de către partenerii şi distribuitorii noştri, aceştia fiind încurajaţi să le prezinte clienţilor şi produse din afara campaniei. În două săptămâni, distribuitorii auto Augsburg, Bardi Auto şi Liquid Technology au achiziţionat camioane întregi de produse promoţionale, conform mecanismului B2B. Campaniei noastre  i s-au alăturat aproximativ 4.000 de magazine din toată ţara.

Toate aceste rezultate au fost posibile datorită cooperării dintre departamentele de Marketing şi Comunicare, Producţie, Logistică şi Comercial, dar şi mulţumită furnizorilor care ne-au susţinut pentru a duce la bun sfârşit acest proiect: Havas Media (mulţumim Răzvan Țugui, Iulia Paraschiv şi echipele lor), trustul Radio MGSI, Republika Interactive, Interbrand, Give Solutions, Dunapack şi D.B. Schenker pentru partea logistică a campaniei.

Luiza POPA

Manager Marketing şi Comunicare

Cristina BARIȚCHI

Key Account Manager