Reclama cu Robotul Quartz difuzata in Romania

Reclama cu Robotul Quartz difuzată în România

The embedded asset does not exist:
Asset Type: ImageT
Asset Id: 1286026898725
PAGENAME: TOTAL_Romania/ImageT/Detail

Robotul Quartz TOTAL a trecut printr-o schimbare de look și a apărut într-un nou clip publicitar filmat în România (cf. Romanian News din Decembrie), într-o versiune 3.0. El a fost prezentat publicului român prin difuzarea acestei reclame originale pe cele mai importante canale de televiziune din țară. Luând în calcul ultimele date din raportul nostru referitoare la publicul TOTAL, am ales pentru această campanie un public țintă reprezentat de bărbați cu vârsta între 18 și 45 de ani, posesori ai unei mașini, cu putere de decizie, din mediul urban, care se implică personal în alegerea lubrifianților, chiar și în schimbarea uleiului, cu ajutorul unui mecanic. În afară de ProTV, prima televiziune generalistă din România, am ales posturi specializate precum Eurosport, Discovery sau AXN, cu un public țintă apropiat de interesele noastre. Difuzarea spotului s-a făcut în prima lună de vară, chiar înainte de perioada concediilor. Iar feedbackul pe care îl primim acum de la profesioniștii din media este unul foarte bun.

Echipa noastră

Reușita campaniei TOTAL Quartz se datorează echipei de marketing, producție și promovare media, precum și agenției Havas București. În calitate de proaspăt membru al acestei echipe, aș dori să le mulțumesc în mod special colegilor din Departamentul Comercial care au furnizat informații prețioase despre piață, adunate de-a lungul vastei lor experiențe în cadrul TOTAL Romania. În ceea ce privește rezultatele atinse, am avut o audiență foarte bună, care a depășit așteptările inițiale. Reclama noastră a fost difuzată de 4450 de ori, iar publicul țintă a avut ocazia să o vizioneze de 27 de ori pe intraga durata a campaniei. Primele statistici referitoare la creșterea notorietății brandului ne vor fi furnizate în câteva luni. Între timp, Robotul Quartz se pregătește să revină pe scenă întrucât pregătim o nouă campanie națională începând cu această toamnă. Este vorba despre o strategie de promovare care vizează posturile de radio și mediul online și care își propune să continue strategia de creştere a notorietăţii mărcii, fiind o continuare firească a comunicării noastre.  

Rezultate preliminare
Această campanie de promovare a ajuns la 1.7 milioane de persoane, ceea ce înseamnă că robotul TOTAL a devenit deja un personaj popular în rândul audienţei noastre.
Departamentul de Marketing se mândreşte cu această performanță care a fost inclusă în „TOTAL Best Practice”, o recunoaștere oferită de grup celor mai bune campanii de marketing TOTAL din întreaga lume.

Luiza Popa
Director Marketing și Comunicare