Rom Asfalt TOTAL Romania

Progres Asteptat: De la Rom Asfalt la TOTAL Romania

Ozun preluat de TOTAL

După aproape șase luni de la preluarea depozitului de la Ozun, care sunt transformările aduse de către TOTAL Romania și cum s-a integrat noua echipă? Interviu cu Livia Buzsi, responsabila serviciului clienți și suport vânzări pentru Bitum.

Ce s-a schimbat de când TOTAL Romania a preluat depozitul de la Ozun?

În urma preluării de către TOTAL Romania a depozitului de la Ozun, au existat schimbări atât în incinta depozitului, cât și la nivelul personalului. În primul rând, s-au îmbunătățit condițiile de muncă. Vă pot spune că acum primim salariul la timp, ceea ce nu era cazul cu fostul nostru angajator, când se înregistrau întârzieri importante. De asemenea, munca de noapte și de week-end este plătită acum ca ore suplimentare. Avem și bonuri de masă, ceea ce este ceva nou pentru noi. Este de adăugat că siguranța angajaților este acum o prioritate și am primit echipamente de protecție și materialele necesare desfășurării normale a activității.

Cum a fost resimțită preluarea depozitului de către angajați?

Toate aceste schimbări sunt resimțite pozitiv de către angajații de la Ozun. Nemaiavând grija remunerației, colegii sunt mai liniștiți, mai echilibrați și se concentrează asupra sarcinilor de serviciu. Aceasta se resimte și în relațiile interumane. În ceea ce privește colaborarea cu colegii de la Cristian, ne cunoaștem deja datorită colaborării de 2 ani ca și furnizor de servicii, așa că nu s-a simțit o schimbare majoră, iar integrarea a fost ușoară.

Care sunt, din punctul dumneavoastră de vedere, oportunitățile care se deschid pentru depozit și pentru toată echipa de la Ozun?

Eu văd preluarea depozitului de către TOTAL Romania ca o mare șansă ca o dată cu creșterea de activitate să crească și eficienţa noastră, dar și ca o oportunitate de a ne dezvolta atât din punct de vedere tehnic cât și din punct de vedere profesional. Acest proces a început deja. Rezervoarele de depozitare sunt în curs de izolare și anul acesta remontul s-a făcut mult mai bine grație unor echipamente mai bune la care nu am avut acces până acum. O altă oportunitate pentru noi este posibilitatea de formare profesională și de diversificare a cunoștințelor. Eu, de exemplu, urmez în prezent cursuri de SSM (Securitate și Sănătate în Muncă). Iar fochiștii se specializează pentru a efectua analize de apă.

Există niște regrete față de ce era înainte sau dimpotrivă?

Aici am învățat tot ceea ce ţine de bitum. Dar în ultimii doi ani, au existat probleme cu fostul angajator, lucru care a deteriorat atmosfera. Acum gândim pozitiv și mergem înainte. Cu toții credem că este o șansă bună să lucrezi într-o companie multinațională de renume. Deci, nu e loc de regrete.

Livia Buzsi,

Serviciu clienți & suport vânzări la depozitul Ozun