Start campanie de toamnă TOTAL QUARTZ

Start campanie de toamnă TOTAL QUARTZ

Campanie toamna Total

Campania marketing de toamnă, care se concentrează pe mediile online, se orientează anul acesta mai ales pe Facebook şi Google şi mai puţin pe site-urile de profil, spre deosebire de 2015. Ea a început pe 10 octombrie și se va încheia pe 18 noiembrie.

De trei ani, TOTAL Romania s-a obişnuit să lanseze două campanii marketing pe an, una în primăvară, care se concentrează exclusiv pe televiziune, şi a doua în toamnă, pe mediul online. Anul acesta, structura campaniei se schimbă puțin faţă de cea din 2015. O parte mai mare din buget – aproape un sfert – va fi alocat pe Facebook şi Google, site-urile specializate în maşini primind mai puţini bani. Ca şi anul trecut, campania va viza şi cele mai importante posturi de radio cu acoperire naţională: Kiss FM, Magic FM şi Rock FM. În magazine, ea va fi semnalizată la punctele de vânzare prin intermediul afişelor şi etichetelor promoţionale. Target-ul nostru rămâne acelaşi: bărbaţi între 18 şi 50 de ani.

„Valoarea premiilor va fi aproape la fel de mare ca anul trecut şi ne aşteptăm la acelaşi rezultat, explică Mihaela Mândrea-Muraru, Directorul Comercial Lubrifianţi. „Dar una dintre marile diferenţe este că utilizatorul final va primi pe loc 1 litru de Antigel organic Glacelf Auto Supra la achiziţionarea unui bidon de ulei de motor Total Quartz cu eticheta promoţională.” Ulterior, consumatorii care aleg să înscrie codul promoţiei pe pagina online dedicată campaniei vor putea câştiga prin tragere la sorţi una dintre cele șase console complet echipate cu Playstation PS4, scaun, volan şi pedale, una dintre cele trei tablete Apple iPad sau unul dintre cele trei telefoane Apple iPhone 6S. „În sfârşit, pentru vizitatorii paginii noastre de internet, 200 de bidoane Total Quartz vor putea fi câştigate prin tragere la sorţi, fără a fi condiţionate de achiziţia vreunui produs”.

Marele avantaj al campaniilor digitale este că rezultatele sunt uşor măsurabile: numărul de persoane care au văzut publicitatea fiind cunoscut aproape instantaneu. „Pentru a ajunge totuşi la majoritatea potenţialilor clienţi pe acest mediu, procesul rămâne unul de lungă durată. Există şi persoane de peste 45 de ani care nu au neapărat acces la internet, de aceea campania la televiziune rămâne indispensabilă pentru o strategie de marketing performantă”, precizează Mihaela Mândrea-Muraru.

Mihaela MANDREA-MURARU

Director Comercial Lubrifianţi