Pagina noastra vazuta de experti

Pagina de Facebook TOTAL Romania, văzută de trei experţi

facebook total romania

TOTAL Romania şi-a lansat în februarie pagina de Facebook cu scopul de a iniţia un dialog relevant cu actualii şi viitorii clienţi. Obiectivul pentru 2016 este să se atingă un număr de aproximativ 30.000 de fani și o rată de engagement de 0.20%. Care sunt punctele forte ale paginii şi cum poate fi îmbunătăţită? Am cerut părerea a trei specialişti externi.

Marius Weber, Media Designer

„Video-urile postate sunt foarte mişto, mai ales că sunt despre teme diverse, dar întotdeauna legate de industria automobilă. Dar sunt prea puţine. După părerea mea, pozele nu invită suficient de mult fanii să dea un like sau un share. Fiecare postare trebuie să fie interactivă sau ludică, să atragă fibra afectivă a publicului ţintă. Pagina trebuie să aibă, de asemenea, mai mult conţinut şi mai puţină publicitate. Este mai eficient să se preia un articol care vorbeşte despre uleiurile TOTAL sau un clasament în care apare marca decât să fie postată o reclamă.”

Iulian Comănescu, Analist Media

„Ritmul de două postări pe zi e bun şi este bine că există ceva vizual la fiecare dintre ele. Dar pozele de gen afiş nu atrag foarte tare. Ar fi bine să fie mai mult conținut video. Pentru a crește reach-ul postărilor, trebuie preferate lucrurile amuzante sau să organizate mai multe concursuri, cu premii în produse. Dacă te uiţi pur și simplu la pagină, nu este clar ce vinde TOTAL în România și unde. Poate că ar trebui prezentate locaţiile. Aş vorbi, de asemenea, mai mult despre produsele respective şi avantajele lor. Nu neapărat prin postări lungi, dar sa fie cât mai multe. În sfârşit, nu prea am văzut trimiteri la site-ul companiei, ceea ce este păcat.”

Adrian Popa, Redactor-Șef Go4it.ro

„Cred că ar trebui, din când în când, să fie invitaţi fanii să comenteze prin întrebări de genul: „Voi ce părere aveţi?” sau „Cum vi se pare ideea?”. Pentru un reach mai mare, este indicat să alternați modul în care faceți postările și tipul de conținut publicat. De exemplu, astăzi postați cu link în modul tradiţional, mâine imagine cu URL scurtat, poimâine video sau GIF etc. Facebook recompensează conținutul postat, care folosește toate metodele disponibile pe platformă. Cred că ați putea lansa și o campanie interesantă de genul „Facts about”/„Știați că?”, cu statistici din industrie, din interiorul Total (producem X mii de sticle de ulei în fiecare zi în fabrica noastră din Cristian), momente esenţiale din istoria Total, astfel încât oamenii să știe că sunteți o companie cu tradiție.”

Aceste opinii externe reprezintă idei bune și sunt în concordanţă cu strategia noastră pentru dezvoltarea acestei pagini, care este încă la început. Fiecare dintre aceste remarci au fost luate în considerare cu atenție, împreună cu colegii de la Paris”, a reacţionat Luiza Popa, managerul de Marketing și Comunicare.