50 de ani de parteneriat TOTAL CITROËN​

Paris, 11 iulie 2018 – incepand cu 1968, Total si Citroën au pus in miscare multe actiuni care au contribuit la consolidarea pozitiei internationale a celor doua companii. Povestea lor de succes, construita pe inovatie si pasiune pentru motorsport, a dus cele doua marci pana pe cele mai inalte trepte ale podiumurilor. Ne uitam inapoi si privim cu mandrie la cei 50 de ani de parteneriat, impletiti cu succese in afaceri si victorii in competitiile sportive.

Inca de la debutul parteneriatului, in 1968, Total a contribuit la cresterea industriala pe plan mondial a marcii Citroën, prin furnizarea unei game complete de lubrifianti auto. Peste doua decenii, cele doua companii si-au unit fortele pentru a dezvolta uleiurile care sa se potriveasca perfect arhitecturii speciale a motoarelor Citroën, care sunt unele dintre cele mai eficiente in acest domeniu.

Mediul inconjurator este preocuparea principala a celor doua grupuri Citroën si Total. Cei doi parteneri s-au angajat sa reduca drastic impactul nociv pe care il are consumul de carburant asupra mediului, in special prin reducerea emisiilor de carbon. In prezent, eforturile lor au culminat cu noul TOTAL QUARTZ INEO FIRST 0W-20, un ulei sintetic, special conceput pentru sistemele de control al poluarii si care imbunatateste economia de combustibil cu pana la 4%.

1040x424px_50ani-citroen.jpg

 

Atunci si Acum: PASIUNEA + MOTORSPORT = SUCCES TOTAL

Doi vectori importanti al parteneriatul Citroën-Total sunt excelenta  si spiritul competitional. Testele si concursurile sportive au permis companiei Total sa experimenteze lubrifiantii in conditii extreme si sa se asigure ca atat masinile de curse Citroën cat si modelele de serie ofera cea mai buna performanta. Cum? Pornind de la efectuarea celor mai meticuloase analize de ulei in exploatare si pe bancurile de proba pana la monitorizarea efectiva a uleiului in timpul curselor din Campionatul Mondial de Raliuri,

Puterea parteneriatului Citroën-Total in Motorsports s-a remarcat  chiar din anul 1969, cand Citroën a inceput sa inregistreze succese cu modelul Citroën DS 21. Au urmat apoi alte 36 de victorii si cinci titluri de constructori in FIA World Touring Cup. Un succes incredibil a avut loc intre anii 2003 si 2012, cand Citroën a castigat opt titluri la constructori si noua titluri la piloti, in cadrul Campionatului Mondial de Raliuri (WRC).

Incepand cu 2014, Citroën si Total au decis sa concureze impreuna in campionatul WTCC, unde pana in prezenta au obtinut trei titluri la constructori, trei titluri la piloti si un total de 50 de victorii. In 2017, cele doua marci au scris o noua pagina de istorie  in cadrul WRC, castigand de doua etape in WRC3, in Mexic si in Catalonia.

Mathieu Soulas, Director Executiv al Total Lubrifiants, a declarat: "Suntem pregatiti pentru a face fata provocarilor viitoare legate de mediul inconjurator, progresul tehnologic si provocarile din motorsport. Drumul pe care l-am stabatut impreuna ne-a permis sa impartasim valorile care ne reprezinta: excelena, inovatia si orientate catre clienti. In toti acesti ani productivi, Total si Citroën au reusit intotdeauna sa propuna solutii durabile".

Linda Jackson, Director Executiv, Citroën Brand, noteaza ca: "Dupa 50 de ani parteneriat, putem fi mandri de echipele noastre si de contributia imensa la aceasta mare poveste de succes".

*  Masurat prin testul oficial de imbunatatire a economiei de combustibil M111FE.

Istoria celor 50 de ani de istorie Citroën si Total surprinsa intr-un montaj menit sa reflecte excelenta si expertiza celor doua marci.

 

DESPRE CITROËN

Marca internationala de automobile, Citroën a cultivat indrazneala si creativitatea incepand cu anul 1919. Datorita designului, confortului asigurat si tehnologiei, masinile Citroën cum ar fi noul C3 si noul SU C3 Aircross Compact SUV, aduc o respiratie de aer proaspat in lumea automobilelor. Marca este populara, in cel mai nobil sens: principala sa sursa de inspiratie sunt oamenii si stilul lor de viata. Acest spirit este capturat in semnatura proprie: "Inspirat de tine". Marca isi gaseste expresia oferind clientilor o experienta unica: conceptul de magazin urban "La Maison Citroën", site-ul online de opinie " Citroën Advisor" si solutiile de mobilitate cum ar fi Citroën Rent & Smile si Citroën Earn & Drive. Cu 10.000 de puncte de vanzare prezente in aproape 80 de tari, Citroën a vandut 1,1 milioane de autovehicule in 2017. In motorsport brandul a acumulat, de asemenea, opt titluri la constructori in  Campionatul Mondial de Raliuri si a castigat trei titluri consecutive la constructori in Campionatul FIA World Touring Car.

DESPRE TOTAL LUBRICANTS

TOTAL LUBRICANTS este producator si comerciant mondial de uleiuri de motor si lubrifianti. Are 41 de unitati de productie in intreaga lume si peste 5.800 de angajati in cele 150 de tari in care este prezent. TOTAL LUBRICANTS ofera produse si servicii inovatoare, eficiente si prietenoase cu mediul inconjurator, dezvoltate de cei 130 de cercetatori din centrele sale de cercetare si dezvoltare. TOTAL LUBRICANTS este un partener strategic pentru pietele auto, industriale si maritime.

lubricants.total.com

elf.com

DESPRE DIVIZIA MARKETING SI SERVICII A GRUPULUI TOTAL

Divizia Marketing & Services din Total se ocupa cu dezvoltarea si comercializarea produselor derivate in principal din titei si asigura toate serviciile asociate acestora. Cei 31.000 de angajati sunt prezenti in 110 tari, iar ofertele de produse si servicii sunt comercializate in 150 de tari. In fiecare zi, Total Marketing & Services deserveste peste 8 milioane de clienti prin intermediul retelei sale de peste 16.000 de statii de distributie raspandite in 65 de tari. Fiind cel de-al patrulea distribuitor mondial de lubrifianti si principalul distribuitor de produse petroliere din Africa, Total Marketing & Services opereaza 50 de site-uri de productie din intreaga lume, unde produce lubrifianti, bitum, aditivi, combustibili si fluide speciale.

DESPRE TOTAL

Total este producator si furnizor mondial de energie, companie internationala integrata de petrol si gaze, jucator important in domeniul energiei cu emisii reduse de carbon. Cei 98.000 de angajati se dedica producerii unei energii mai bune, care sa fie mai sigura, mai curata, mai eficienta, mai inovatoare si mai accesibila cat mai multor persoane. In calitate de cetateani responsabili, ne canalizam eforturile in a ne asigura de faptul ca operatiunile noastre din peste 130 de tari din intreaga lume ofera in mod constant beneficii economice, sociale si de mediu.

* * * * *

 Citroën - Contact de presa

 Olivier Petit l +336 69 44 43 03 – olivier.petit3@citroen.com

Total Lubrifiants - Contact de presa

Élise Marbach l +331 47 44 57 39 - elise.marbach@total.com

Nota de precautie

Acest comunicat de presa, care nu este de natura sa produca consecinte juridice, poate fi folosit doar in scop informativ. Entitatile in care TOTAL S.A. detine in mod direct sau indirect investitii sunt persoane juridice separate. TOTAL S.A. nu isi asuma raspunderea pentru faptele sau omisiunile acestora. In acest document, termenii "Total" si "Total Group" sunt uneori utilizati de convenienta in cazul in care se fac referiri generale la TOTAL S.A. si / sau filialele sale. De asemenea, cuvintele "Noi", "noi" si "nostru" pot fi utilizate, de asemenea, pentru a face referire la filiale in general sau la persoanele care lucreaza in cadrul lor.

Acest document poate contine informatii si declaratii cu privire la viitor care se bazeaza pe o serie de date economice si ipoteze realizate intr-un mediu reglementat, competitiv si economic. Acestea se pot dovedi a fi inexacte in viitor si sunt supuse unui numar de factori de risc. Nici TOTAL S.A., nici filialele sale nu isi asuma obligatia de a actualiza public orice informatie sau declaratie, obiective sau tendinte cu privire la viitor continute in acest document fie ca urmare a unor informatii noi, evenimente viitoare sau altor circumstante.